Evenementenaanvraag

  • 1Gegevens
  • 2Overzicht
  • 3Bevestiging

1. Vul je contactgegevens in

Is de vereniging erkend door gemeente Puurs-Sint-Amands *
Ben jij verantwoordelijk voor de facturatie *

Facturatiegegevens

Adresgegevens 2

2. Type en info evenement

Welk type evenement wens je te organiseren?
Tijdstip van je evenement *
Is het evenement openbaar? *
Is de toegang gratis? *
Datum en tijd start klaarzetten evenement *
Datum en tijd einde opruim evenement *

3. Plaats van het evenement

Waar gaat het evenement door? *
Locatie evenement

Maak je gebruik van een gemeentelijke accommodatie voor het evenement en heb je deze reeds gereserveerd en werd dit bevestigd? Prima.

 

Maakte je nog geen reservatie van een gemeentelijke accommodatie voor je evenement? Breng dit dan snel in orde.

4. Geluid

Wordt er muziek gespeeld? *

Als u tijdens uw feest / fuif / optreden / ... gebruik maakt van versterkte geluidsinstallatie, hebt u als organisator verplichtingen. Hoe hoger het geluidsniveau, hoe meer verplichtingen. 

Lees meer over de verplichtingen.

Deze verplichtingen gelden niet bij privéfeesten op eigen terrein. Hier geldt wel dat het geluid van de activiteit niet hoorbaar mag zijn binnen bij de buren.

Geluidsniveau
Datum

5. Subsidies

Wenst u een subsidie aan te vragen? *
Waarvoor wil u een subsidie aanvragen?

6. Aanvraag promotie / bewegwijzering

Wenst u in de gemeente openbare publiciteit te maken voor het evenement?
Gebruikt u publiciteitsborden *
Wat zijn de afmetingen van de borden?
Gebruikt u de gemeentelijk plakpalen en -zuilen voor affiches? *
Op welke plakborden en -zuilen wenst u affiches te hangen?
Gebruikt u de gemeentelijk infopanelen (met schuiflatten)? *
Welke infopanelen (schuiflatten) wenst u te gebruiken?
Gaat u wegwijzers ophangen? *

7. Aanvraag inname openbaar domein (staten, kruispunten, voetpaden, ...) - parcours

Bij inname van het openbaar domein is het noodzakelijk om een plan toe te voegen. Zonder plan kunnen we je aanvraag niet behandelen.

Wanneer?

8. Aanvraag materialen

Wenst u gemeentelijke materialen uit te lenen? *
Welk materiaal wenst u uit te lenen? Deze materialen worden ter plaatse geleverd.
Welk materiaal wenst u uit te lenen? Deze materialen moet u zelf afhalen.

9. Veiligheid

Voor welke doelgroep is dit evenement?
Worden er alcoholische dranken verkocht? *
Welke? *

Het schenken van sterke dranken tijdens jeugdgerichte activiteiten wordt niet toegestaan.

Wordt er gebruik gemaakt van warmtebronnen? *
Welke? *
Is er vuuranimatie? *
Welke?
Is er blusmateriaal aanwezig? *
Zijn er andere ricicofactoren aanwezig? *
Welke?
Welke EHBO-voorzieningen zijn aanwezig tijdens het evenement? *

10. Andere aanvragen en opmerkingen

Link naar algemene voorwaarden en reglementen.

De link opent in een nieuwe tab. U kan altijd terug naar deze tab.